Organisering af krea-grej!

skaab-2

fullsizeoutput_350d

En virkelig vigtig faktor når man er kreativ – at der er styr på ens ting! Det gør det (selvfølgelig) meget lettere, men altså også meget sjovere når man kaster sig ud i nye projekter at man har styr på sine ting og ved hvad man har og præcis hvor alting ligger. Jeg har længe haft mine ting i kasser og æsker og kommoder i hele lejligheden og kunne aldrig huske hvor noget var når jeg skulle bruge det. I søndags købte vi så dette utroligt smukke gamle karlekammer skab som bare var perfekt til at få organiseret hele molevitten i. Det kostede så også en omgang hold i ryggen for Rasmus’ vedkommende efter han skulle slæbe det op på anden sal – ups. Til gengæld er det rigtig fint og hyggeligt og har nogle fine gamle detaljer, så selvom hans ryg stadig gør nas er han også meget glad for skabet – heldigvis!

Og mit OCD er i den grad blevet plejet – elsker i ikke også bare at få sådan noget ordnet?!

5 thoughts on “Organisering af krea-grej!

    1. Det er virkelig det ultimative drømmeskab, jeg kunne ikke have sagt det bedre selv! Var også helt i ekstase da jeg fik fingrene i det, og det er nu mit absolutte yndlingsmøbel!
      Tak hvor er du sød! 🙂 ❤

      Like

  1. Tak fordi du blogger igen. Er virkelig vild dine indretningsevner, og synes, at du er hammer kreativ og inspirerende.
    Jeg håber dog ikke, at du lider af OCD. Det gør min bror på 11 år, og det er virkelig en skrækkelig – og hård sygdom, som påvirker ham og hele vores familie meget. Så det gør lidt ondt, at du anvender ordet i denne sammenhæng.

    Like

    1. Mange tak! 🙂
      Jeg lider ikke af OCD – mere. Jeg har dog haft noget lign. da jeg havde det meget skidt. Den gang havde jeg ikke kontrol over det, det har jeg nu 🙂
      Jeg ville ikke bruge ordet for at såre nogen.

      Like

      1. Godt, at høre alt sammen ! 🙂 glæder mig til, at følge dig fremover og håber, at din graviditet går godt 🙂

        Like

Skriv et svar

