Origami stjerne

fullsizeoutput_3652

stjerne

img_1144

Har meget længe haft noget meget fint origami papir liggende (som jeg har købt hér), men har aldrig fået taget mig sammen til at bruge det. Og når jeg så endelig har kastet mig ud i at lave origami så har jeg altid brugt noget andet i frygt for at jeg ville lave det forkert og have spildt det her meget smukke papir he he. Men nu har jeg forsøgt mig med en lille stjerne (og ja det kostede også lige et enkelt ark fordi jeg gjordet det forkert første gang…), og synes den blev ret fin. Så fin at jeg tænker den ikke kun skal være julepynt. Tænker jeg skal lave en masse små origami figurer med resten af disse ark og til sidst samle dem til en uro af en art. Det tog sin tid at tage billeder til det her lille projekt, for som i kan se var der en lille pilfinger der meget gerne ville være med, he he. Jeg har brugt denne guide til min stjerne og bare lavet den i et noget mindre format (min firkanter er 7×7 cm). Måske næste origami projekt skal være en af de der meget populære fugle (-:

Skriv et svar

