Verdens sødeste frieri!

fullsizeoutput_3688

Den smukkeste guldring med små sten hele vejen rundt om, som nu er kommet over på den rigtige hånd. Den kom først på højre hånd, som vist nok først er når man er blevet gift. Ringen er fra Carré (ringen på min langefinger er fra Jane Kønig).

Som lovet et lille skriv om Rasmus virkelig søde frieri til mig i går, juleaften! Jeg var virkelig nået dertil hvor jeg faktisk ikke troede han ville fri nogensinde, (har hentydet det meget i meget lang tid hæ hæ)!
Men altså, i går efter at alle havde åbnet pakker, stillede Rasmus sig op foran alle og sagde at han havde en gave mere. At ham og Rasmus (Rasmus’ mormors søsters kæreste som også hedder Rasmus), havde et lille nummer de ville fremføre. Jeg troede først de skulle til at fremvise en eller anden form for sketch, ha ha! Så Rasmus begyndte at spille klaver og min Rasmus begyndte så at synge ‘Love is all around’, og jeg sad der og fattede ikke en brik og synes det hele var meget underholdene! Da han havde sunget to vers måtte han stoppe fordi han simpelthen glemte teksten fuldstændig af ren nervøsitet og derefter kastede han sig nærmest ned på knæ foran mig og spurgte mig om jeg ville gifte mig med ham (han havde været så nervøs at det hele kom til at gå meget stærkt!). Jeg kom først til at sige ‘neej, skat du må ikke fri!’ fordi det hele var så overvældene og fik hurtigt sagt at selvfølgelig ville jeg det og kyssede og krammede ham. Bagefter sagde Rasmus at han først bare kun hørte jeg sagde nej og jeg kunne slet ikke huske at jeg var kommet til at sige nej (helt vild kikset, ha ha!)! Men det var simpelthen så sødt og mega romantisk og helt perfekt. Og fik verdens fineste ring.
Så nu er jeg et stk. meget forelsket, forlovet preggo-mama!

6 thoughts on “Verdens sødeste frieri!

  1. Åh, hvor fantastisk! Så sødt! Mit hjerte smelter❤ Kæmpe stort tillykke til jer!
    Står den så på bryllup snart, eller venter i til bebs er kommet og der er ro til det?

    Like

    1. Mange tak! 🙂 Jeg tror i hvert fald ikke at vi holder på den gamle tradition med at skulle giftes indenfor et år – for 2017 byder allerede på lillesøster og en flytning til en helt anden kommune og en storesøster der skal starte i børnehave, så synes det er lidt rigeligt at se til allerede! Så vi venter nok til der er kommet lidt mere ro på, hehe 🙂

      Like

Skriv et svar

