Brugt børnetøj!

IMG_2062

IMG_2075

Med Ibi købte jeg stort set alt hendes tøj brugt, indtil hun kom op i en str. 86 (hvor de bruger tøjet noget længere og slider mere på det, så der begyndte jeg at købe mere nyt). Jeg købte hovedsageligt på brugt-grupper på facebook og rigtig meget i mødrehjælpen. Med lillesøster har jeg dog udvidet min horisont lidt og opdaget hvor mange der laver små shops på instagram med brugt babytøj, og har allerede erhvervet mig en hel del derigennem. Man kan også være lidt mere kræsen med tøjet, da folk på insta ofte sælger det enkeltvis, hvor folk på facebook for det meste sælger f.eks. to bæreposer samlet og så må man selv lige sortere hvad man kan bruge når man har købt. I dag har jeg så modtaget to pakker med en hel masse fint babytøj, og samlet set har jeg brugt omkring 600 kr. inkl fragt. Og der er selvfølgelig meget mere end det i ser på billederne, he he. Må også indrømme at jeg på baby-shoppe-fronten er glad for at have/skulle have to piger. Synes bare babytøj og tilbehør til piger er så meget sødere end det man kan få til drenge. I hvert fald når man som mor bare elsker lyserød, pastelfarver og glimmer he he.

2 thoughts on “Brugt børnetøj!

  1. Genbrug er virkelig en win – win for både os forbrugere og for miljøet… Kan man skrive sig på en venteliste, hvis man engang gerne vil købe dit babytøj?! 😉 kæft, du har god smag på alle fronter! Og så skider jeg på, at farverne måske ikke altid falder i så god jord hos mænd 🙂

    Like

    1. Haha har mange ting folk har skrevet sig på de gerne vil købe når jeg er færdig med at bruge dem. Kan bare aldrig huske hvem der ville købe hvad når det endelig kommer til salg, ha ha!
      Og tak hvor er du sød!
      Mht. mænd så tror jeg nu også (heldigvis) at det hos størstedelen af alle par er kvinderne der går mest op i babytøj 😀 Rasmus har som regel ikke rigtig nogen kommentarer når jeg begejstret viser ham noget nyt babygear, han er pænt ligeglad så længe det er praktisk 😀

      Like

Skriv et svar

