DIY kurv med stofrester!

kurv

Jeg sad en aften og kiggede lidt på Ibis kurv til bamser og så at man jo sagtens kunne flette noget stof eller bånd ind imellem hullerne på den. Så jeg har flettet noget kanvas bånd ind i den øverste del og så har jeg klippet stofstrimler ud i samme bredde som båndet til den nederste del. Først syede jeg alle enderne sammen på symaskinen, men når man skal hive dem igennem så mange gange knækker de. Så det er nemmere at flette én strimmel i ad gangen og så sy nye på løbende, i hånden. Synes selv er det er rigtig nem og billig måde at få nogle rigtigt fine kurve på – kurvene er fra Søstrene Grene og fås i flere str. så de koster ikke det helt store. Kanvas båndet har jeg købt i Stof2000! (-:

One thought on “DIY kurv med stofrester!

Skriv et svar

