Jeg GLÆDER mig til at få min krop tilbage!

fullsizeoutput_3920

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7 // 8 // 9 // 10

Og i anledning af at jeg har termin i næste måned, er jeg så småt begyndt (læs: har jeg længe), at drømme om at iføre mig andet en de to par natbukser og tre røvsyge bluser jeg har tilbage,som det eneste jeg kan passe. Det går nu lige an for jeg har alligevel så ondt alle vegne pga. bækkenløsning, at jeg ikke kommer ret meget udenfor en dør.
Så jeg glæder mig både til at få min krop tilbage, og kunne passe mit tøj igen, forhåbentlig købe lidt nyt og gå laaange ture med baby i vores nye lækre barnevogn! Jeg drømmer pt. om alt (og titusinde andre ting), på overstående kollage. Både lidt pænt og nyt til en ikke-tyk mave, og en dejlig morgenkåbe til alle de hjemmedage der jo stadig vil være med baby.
Jeg har også tænkt at jeg denne gang vil have nogle pænere amme-bh’er end sidst. Nogle uden bøjle selvfølgelig, men stadig med den der skåleffekt så ens babser kan syne runde og nogenlunde ens, også på de dage hvor baby kun vil spise fra højre he he. Så hvis i ved noget om flotte amme-bh’er, så sig endelig til!

3 thoughts on “Jeg GLÆDER mig til at få min krop tilbage!

  1. Jeg havde det på præcis samme måde!

    Ps. jeg kan anbefale amme-bh oh amme-top fra ebay! Jeg har skrevet lidt om det på min blog….. hvis du ikke kan finde det, så send lige en besked, så de er seriøst de bedste! og så til 35 og 40 kr 😉

    Like

Skriv et svar

