Bloganbefaling – Livet som ung mor!

DSC_4909

LIVET SOM UNG MOR

Jeg tænkte at jeg ville lave en lille bloganbefaling, til en ny blog der for nyligt er spiret frem i blogverden. Den er kun et par uger gammel, men Sissel som er moderen bag både blog og baby, har allerede skrevet en del fine indlæg med et par stærke meninger, og er god til at komme rundt om mange af de emner der rør på sig omkring det at være mor (og mere specifikt, det med at være mor i 20’erne).

Personligt er jeg meget begejstret over bloggen, da jeg deler mange holdninger og meninger med Sissel, og generelt tror jeg at vi er meget enige omkring hele normen og tilgangen til det med at få børn i en tidlig alder. Både fordele, ulemper, fordomme osv. Og selvom Sissels meninger måske ikke altid er de mest nuancerede (selvfølgelig fordi det er hendes tilgang til tingene det handler om), så synes jeg alligevel at hun formår at formulere sig på en måde, der hverken er nedsættende eller fordømmende overfor andre der måske kunne have en anden holdning end hende selv. Hun er meget ærlig og lige ud af posen om sine tanker og det fanger i hvert fald mig! Så hvis du ikke allerede har været forbi og lure, så synes jeg at du skulle tage et kig forbi HER.

Skriv et svar

