Jeg savner VIRKELIG at shoppe!

fullsizeoutput_3982

1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6

Jeg synes godt nok, at det var kedeligt at bruge penge på graviditetstøj. Det er virkelig sjældent man kan finde noget pænt til gravide synes jeg. Det bedste er bare at finde nogle pæne stramme kjoler og så tilføje en fin kimono, for graviditetstøj er virkelig næsten ALTID kedeligt! Derfor har jeg virkelig, virkelig, virkelig også glædet mig til igen at skulle finde posen frem med ikke-graviditetstøj og MINE JEANS! Som jeg her 5 uger efter fødslen nu endelig kan passe igen! Men altså, min krop er nu ikke så hurtig og fleksibel som efter første graviditet, så denne gang er der altså lidt mere bløb-mave og et par strækmærker. Jeg har derfor et par denim overalls i tankerne, og et tilgodebevis til H&M, som jeg tænker at jeg skal ud og misbruge lidt i morgen. Det bliver en fest!

Skriv et svar

